fredag 15 november 2013

10 frågor

1. Favorit citat?
Not all those who wander are lost - J.R.R Tolkien

2. Saknar du någon?
Ja ganska många. Emelie min finfina vän som bor 5 timmar ifrån Skövde, min storasyster, vänner.

3. Hur mår du just nu?
Helt okej. Hostar och sprayar nässprej mest hela tiden men förutom det så är det hela fint.

4. Saknar du hur saker var förra året?
Nej, 2012 var ett ruttet ägg år.


5. "3 random facts"
1. Jag är vegetarian. Men äter fisk.
2. Jag har 2 katter som heter Wilma och Ville.
3. Jag fryser väldigt lätt om fötterna.

6. Jag älskar dig om du...
... fixar i ordning thè  även fast jag inte frågar om det.

7. Din favorit låt just nu?
Har två vilka är: Going up the country - Canned Heat och Saddest summer - The Drums


8. Hur lång är du?
1,71 cm

9. Något du vill lära dig?
Att kunna prata flytande spanska, franska och mandarin.

10. 5 saker som gör dig lycklig
1. Att dansa balett.
2. Adventure time!
3. Främlingar som är pratglada.
4. Naturen
5. Musik


1 kommentar: