tisdag 7 augusti 2012

Nu börjar det.


Mitt namn är Alicia, jag är foto-tokig, nej kamera-tokig, djurälskare, glasögonorm, 50-60-70-80 tals "fan", smått film beroende, galen.i.musik och 13 år. + den som driver denna blogg som du just nu har framför dig.

Att gå runt med en kamera runt halsen har blivit en sjukdom det senaste året. Vart jag än går så ska den med. Det börja så förra sommaren då jag kom på att jag ville skaffa mig en systemkamera. Jag har alltid hoppat in i hobbyer väldigt snabbt, det brukar bli så att ena veckan så vill jag köpa pastellfärger och tavlor, måla av allt jag tänker på, nästa vecka så ska jag plötsligt bli hiphop dansare som de på so you think you can dance, Ja, ni hör. Men när jag bestämde mig för att börja fota så gjorde jag rätt val. Jag fotar det mesta som man kan se i den lilla staden som jag bor i.  Där uppe skrev jag att jag är kamera tokig vilket är sant, jag har en kärlek till äldre, analoga kameror som de flesta ställer undan och låter samla damm medans man kan ta otrolig bilder med dom.

Här på bloggen ska jag vsa upp min bilder, skriv smått om min vardag och lite musik då och då. 

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar